Subject: RE: Lodja metsise püsielupaigas loodusliku veerežiimi taastamise projekt
From: "Henri Daniel Ots" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 11:47:25 +0300

Tere,

Esitame kooskõlastamiseks korrigeeritud Lodja metsise püsielupaigas 
loodusliku veerežiimi taastamise projekti.

Korrigeeritud projekti materjalid on võimalik alla laadida linigilt:

Lodja metsise püsielupaigas loodusliku veerežiimi taastamise projekt V_03:

https://www.dropbox.com/scl/fi/ukzjx2jek1eb65h1ly5cc/Lodja-veere-iimi-taastamise-projekt-V_03.asice?rlkey=3lc9i70weqmefrwag3uanael9 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/ukzjx2jek1eb65h1ly5cc/Lodja-veere-iimi-taastamise-projekt-V_03.asice?rlkey=3lc9i70weqmefrwag3uanael9&st=731d29xw&dl=0> 
&st=731d29xw&dl=0

Ühtlasi kutsume Transpordiametit osalema Lodja ja Nepste metsise 
põsielupaikade loodusliku veerežiimi taastamise projektide III 
töökoosolekul, mis toimub reedel 03.05.2024 kell 9:00 MS Teams vahendusel. 
Soovi korral on võimalik esitada omapoolseid seisukohti ning küsimusi 
projektlahenduse osas.

Koosoleku toimumise link:

https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZGU0NjRiYWMtZjQ3NC00ZWEyLTg3MDItODZmZGRjOWE2YzMw%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%225ba9e90f-f401-4323-b130-98e439d06069%22%2c%22Oid%22%3a%22cce2b708-f965-479c-b8c9-8162e028eb69%22%7d

Lisame veel omalt poolt vastuseks Transpordiameti dokumendi nr 
7-1-2/24/3893-2 punktile 6, et tegu ei ole maaparandussüsteemide 
rekonstrueerimise projektiga, mis tähendab, et tegevus ei vaja 
Põllumajandus- ja Toiduameti projekteerimistingimusi. Põllumajandus ja 
Toiduameti kooskõlastus projektile on lisatud projektdokumentatsiooni lisade 
(Lisa 1) hulka. Antud alad arvatakse pärast taastamistöid 
maaparandussüsteemide registrist välja.

Lugupidamisega,

Henri Daniel Ots

AS Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi

5070951

From: Henri Daniel Ots <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 19, 2024 8:20 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: FW: Lodja metsise püsielupaigas loodusliku veerežiimi taastamise 
projekt

From: Liisa Unt < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Monday, March 18, 2024 5:53 PM
To: Henri Daniel Ots < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Lodja metsise püsielupaigas loodusliku veerežiimi taastamise 
projekt

Tere.

Väga hea, et ala 1 puhul on võimalik teha sellised muudatused.

Ala 2 ettepanekutega saame nõustuda juhul kui lisate projekti mahtu kraavide 
203 ja 205 pikiprofiilid, kus on näidatud säilivad ja suletavad osad ning 
kavandatavate pinnaspaisude paiknemine koos kõrgustega. Tagatud peab olema, 
et paisud ei tekitaks veerežiimi muutust riigiteel ja selle kaitsevööndis.

Lugupidamisega,

 Liisa Unt

peaspetsialist

planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5830 3908

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Henri Daniel Ots < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, March 18, 2024 12:43 PM
To: info transpordiamet < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Liisa Unt < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; 'Priit Voolaid' < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 'Ants Animägi' < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Lodja metsise püsielupaigas loodusliku veerežiimi taastamise 
projekt

Tere,

Täname kiire vastuse eest. Mõistame kooskõlastamata jätmise põhjendusi ja 
oleme valmis projektlahendust muutma. Ala 1 puhul oleme valmis 
projektlahendust muutma vastavalt Transpordiameti soovidele (tagame riigitee 
kraavide ühenduse säiliva kraavisüsteemini). Ühtlasi on võimalik nii alale 1 
kui ka alale 2 tagada ligipääs mööda kraavide sihte selliselt, et riigiteid 
objektile ligipääsuks ei kasutata. Lisame aga omalt poolt selgituse (manuses 
olev kiri), kus põhjendame, miks ala 2 kraavide sulgemise lahendusel puudub 
mõju riigitee kraavide äravoolule. Palume Transpordiameti seisukohta meie 
ettepanekutele ja selgitustele.

Koopia:

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega,

Henri Daniel Ots

Diplomeeritud hüdrotehnikainsener, tase 7 (Kutsetunnistus nr 201378)

AS Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi

5070951

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, March 14, 2024 10:43 AM
To: Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi AS < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Lodja metsise püsielupaigas loodusliku veerežiimi taastamise 
projekt

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Lodja metsise püsielupaigas loodusliku veerežiimi taastamise 
projekt (Töö nr. 231466.1)

Registreerimise kuupäev: 14.03.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/3893-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee